Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lynca Feenstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lynca Feenstra - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Voor de minor International Sustainable Development (ISD) zal ik voor 4 maanden naar Zuid-Afrika gaan. We zullen vliegen op Durban en zullen meer landinwaarts bij een weeshuis verblijven. Voor mijn studie zal ik 3 dagen in de week een project doen (medicijnhandboek ontwikkelen en E.H.B.O.-lessen geven). De andere 2 dagen zal ik vrijwilligerswerk op het weeshuis doen en om het weekend zal ik vrijwilligersdienst hebben. Verder ga ik genieten van alle tripjes die ik zal maken met mijn medestudenten!

Recente Reisverslagen:

28 November 2014

Vakantietijd: Kaapstad en Namibië

28 November 2014

Project, vrijwilligerswerk en weekendjes weg

05 November 2014

Eerste week vrijwilligerswerk en de 12 daagse trip

03 Oktober 2014

De reis en de eerste paar weken
Lynca

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5057

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 20 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: